My lovely girlfie (hasmah)


   Why the good one always leave? Aku ade seorang kawan ni name die hasmah aku panggil semoh. So harini aku nak describe semoh hehehe

  First, semoh ni seorang yg sekepala dgn aku mmg gila2 dan boleh masuk dgn aku. First aku kenal die masa form 2 melalui teamlomo mase tu tk rapat mane pon apa yg paling melambangkan dia masa tu yg aku tahu ialah die ni kaki novel. Tegur pon pasal novel je hihi pastu form 3 tk sekelas. Naik form 4 sekelas lagi. Mase ni dah start rapat sebab die duduk sebelah yuyu, aku sebelah tirah. Kalau gi rehat pon same, menggila pon bersame

   The best about semoh ialah bile mood eksaited aku psl sebuah drama korea tu die pon sama eksaited the best is tgk muka die yg eksaited kalah aku huahua. Tapi mmg the best part ah pasal semoh bile bab story ni mu ingat tak pasal bigoongmama?? Weh rindunya. yg tak tahan tu bile citer pastu die pon tangkap scene citer tu then masing2 gelak pastu begitulah seterusnya sampai lah cg masuk. Tapi masa form 5 lah sebab mase tu mmg rapat. Time form 4 ni aku selalu ingat die ni emogirl sbb die kalau ngajuk mmg masam muke huahua sapa geng ni takot nak tegur semua pakat suruh gi tegur sape berani hihi sume tk berani tapi biase kejap je anginnya.

   Semoh ni jgk partner in crime. Dgn kerlingan mata je die boleh faham haha bagi isyarat acane pon faham. Mmg nakal la sebenarnya tapi bukan nakal yg menyakitkan hati org tapi menyenangkan hehe serious mmg gila geng aku tapi happening gila. Org yg tk tahu akan ingat grup aku bosan sbb semue nampak pendiam kecuali yuyu psssttt hahaha

    We had a sweet moment together bak kata tirah gedik2 manja kuang3 semoh la paling manja sbb die adik, kalau bergambar ramai2 lentok atas bahu aku haha aku senyum jgk depan kamera walau rase berat bahu haha kidding xD ok lagi psl semoh die ni suke pendam la tapi bila die luahkan dgn airmata sekali keluar she very strong girl tu yg aku suka pasal die yeah one more mata die sharp dr jauh dah blh nampak org

   Sekarang die belajar kat lain walaupun masih di negeri sama, tapi aku rasa tk lengkap bile die takde sbb kami saling melengkapi. Melengkapi yg org takkan faham, tapi aku si observer yg memerhati dalam diam akan rasa. Paling tk boleh lupa bila ade satu kejadian ni die tolong aku, mmg sampai bile2 aku ingat. Hmm harap walau kat mane pon die ade, die akan selalu gembira dikelilingi manusia yg positif yg akan bantu die bile die jatuh dan selalu buat die tersnyum. Tk fhm why die insecure dgn lesung pipit die tu haha. Semoga kita berjaya dlm bidang kite masing2..insyaAllah amien..akhir kata, jumpa lagi semoh bile mu cuti sem ni kite lepak huhu

1 comment:

1 : Senyum sebelum komen :)
2 : Jgn guna bahasa kasar :)

 
originally edited by the owner