Coretan kecik

 Assalamualaikum,
   Jadi aq tk puas lg menaip, kali ni nak share psl kawan. ok kawan...ade satu jenis yg aq suka. jenis yg tk mudah dirampas.
Pergh! aku sgt suka type cmni serius wei kwn takpe beribu tp kwn rapat kite bile org lain cube rapat mesti kite rase cemburu kit tipu lah kalau tk kan. ok yg paling obvious kalau die mmg jenis yg suka rampas bestfriend org. kite perhati je. duk diam perhati ade 2 benda yg aku akan tgk. first; cubaan merampas/mgmbil perhatian si pelaku. kedua; respon kwn rapat aku . the best feelings ever kalau kwn rpt kite bg respon yg bleh buatkan kita rasa woah thats my friend. tindakan tu hanya org yg tk mudah dirmps je akn beri respon mcm tu aku nk ckp tk tau cemana. tapi aq dah pernah tgk depan mata aq lah n pernah rase that best feelings tu dan aq suke.

  Bile tgk pd sisi positif, semua org layak berkawan tk kira rapat dgn org ni ke org ni ke yg pnting semua kena ingat posisi msing2. Jgn buat perkara yg akan sakitkan hati kedua-dua pihak...angkara cmburu benda yg kecik pon boleh jd besar. ya aku tk suka org ade rase cemburu sbb aku tau betapa buruknya kesan tu kat kemudian hari nanti. cemburu aku takpe aku tahu kat mana n cara aq atasinya tp cmburu org lain aku takot manusie ade mcm2 muka n perangai. kalau ade rase nak sakitkan hati aku lebih baik menjauh dr aku, aku mgkin dh tk mampu kesakitan ni mcm dulu. okay assalam

No comments:

Post a Comment

1 : Senyum sebelum komen :)
2 : Jgn guna bahasa kasar :)

 
originally edited by the owner