Short Post

Assalamualaikum,

    Sekarang aku buat latihan industri dekat syarikat kat Paka. Sebenarnya nak habis dah pon haha aku r rindu gila blogging mmg ni pon ayat bile aku buat post setelah lama aku tk post kan. Nak habis dah diploma, kalau ingat dulu masuk kat poli dungun ni sebab nak lari dari form 6 je tapi rupanya tu pilihan yg aku tak menyesal. Aku dapat kenal kawan baru, kawan yg jadi close friend, teman suka duka, a lover dan ramai la yg baik tapi ade jugak sorang due annoying tu normal la. Aku harap persahabatan kite tetap terjalin utuh lepas habis belajar ni. InsyaAllah aku tk lupa org yg dah banyak memori dgn aku sepanjang 3 tahun. Aku rasa sedih sebab nanti mungkin susah nak jumpa tapi walau jauh pon, you always in my heart.


No comments:

Post a Comment

1 : Senyum sebelum komen :)
2 : Jgn guna bahasa kasar :)

 
originally edited by the owner